Tic tac plàstica

  • Pàgina d'inici
  • Enllaços d'interès
  • Qui som?
  • Mapa conceptual

divendres, 23 de desembre del 2016


Publicado por ivax26 en 11:23 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest




Publicado por ivax26 en 09:12 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

diumenge, 18 de desembre del 2016

Sumes portant-ne

Bon dia TICers!

Tot i que habitualment presentem recursos relacionats amb la plàstic i les TIC, avui volem presentar-vos alguns recursos per treballar les matemàtiques amb les TIC i, concretament, la suma portant-ne.

Aquí teniu alguns recursos molt útils que podeu fer servir a l'aula:

http://aprendomates.com/Juegos/sumas2cifra.php

http://www.xtec.cat/centres/a8058465/Mates/sumes.htm

http://www.juntadeandalucia.es/averroes/centros-tic/41009470/helvia/aula/archivos/repositorio/0/57/html/datos/02_Mates/03_Recursos/03_t/actividades/operaciones/04.htm 

http://www.pekegifs.com/pekemundo/sumas/sumas.swf

http://www.educalandia.net/multiplicar/sumas_llevandose_2_cifras.php

http://www.vedoque.com/juegos/juego.php?j=dados

http://www.genmagic.org/mates1/animmat5.swf

http://ntic.educacion.es/w3/eos/MaterialesEducativos/mem2007/cajon_sastre/acmates/numeracio/joc.swf


A part d'aquests recursos, també us presentem tres activitats Jclic per treballar amb els alumnes:

Activitat 1

Activitat 2

Activitat 3

Publicado por Unknown en 19:17 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

TIC-TAC Plàstica

Benvolguts lectors, som la Sandra Gonzàlez, en Xavier Merino, la Laia Pineda i l'Alexandra Sans, estudiants del grau d'Eduació Infantil i Primària.

Tic- Tac Plàstica és un bloc creat per l'assignatura Productes Multimèdia Infantils i Juvenils impartida a la menció de TIC.

La finalitat del bloc és complementar l'educació plàstica i visual a l'aula mostrant una manera diferent de crear obres visuals.

TIM BERNERS LEE, 2004

“TODOS TENEMOS LA ESPERANZA DE QUE EL MUNDO PUEDA SER UN LUGAR MEJOR DONDE VIVIR Y LA TECNOLOGÍA PUEDE COLABORAR PARA QUE ELLO SUCEDA”

Síguenos en Twitter Siguenos en Facebook Siguenos en Google+ Siguenos en Flickr Siguenos en YouTube

Menú

  • Article (9)
  • Editorials (1)
  • Experiències (8)
  • Interfície (3)
  • notícies (11)
  • Portals d'interés (10)
  • Programari (17)
  • Propostes didàctiques (2)
  • Qui som (1)

Número de visites

Valora'ns!

Arxiu del blog

  • ▼  2016 (3)
    • ▼  12/18 (3)
      • Sumes portant-ne
  • ►  2014 (36)
    • ►  05/18 (4)
    • ►  05/11 (5)
    • ►  05/04 (7)
    • ►  04/27 (5)
    • ►  04/20 (6)
    • ►  04/13 (5)
    • ►  03/30 (4)

Galeria d'imatges

BLOCS DELS NOSTRES COMPANYS

  • Blogger
  • Blogger
  • CLICK ON TIC
    Las TICS en el aula: un proyecto de trabajo
  • El reciclatge a través de les TIC
    Ja tenim el bloc acabat!
  • Els esports i les TIC
    Bloc complert!
  • Els instruments
    Ja hem acabat!!
  • EsTIC al cas
    Benvinguts!
  • Fes i desfés!
    Emprenedors digitals
  • JUGUEM A LA MÚSICA
    Breu presentació del bloc
  • LES TIC A PLÀSTICA
    Utilització del Pixton
  • L'univers de les llengües
    La prestatgeria digital
  • No sé fer els deures!
    "El mito de los deberes" - Alfie Kohn
  • TIC
    29 de maig de 2014
¡Valid CSS!
¡W3C Link Checker!
wmtips.com
htmlhelp.com
¡Links Checked!
¡IW Rank Checker!
cssportal.com
onlinewebcheck.com
SiteTrail
protect-x
¡Alexa!
4seohunt.com
¡IW Page Rank Checker!
PingDom
craftkeys.com
yellowpipe.com
opensiteexplorer.org
pagerankme.com
¡CentOS! pingdom.com
wmtips.com
FMC
Webstatsdomain.com!
web.archive.org
Whois Tested
Website traffic comparisons
¡Site Dossier!
¡Transtats!
¡Site report!
Whois!
W3C
Whats that site running?
Powered by EnlaCius

Ads:
paid to login
flash olympus
Sandra González · Xavier Merino · Laia Pineda · Alexandra Sans. Tema Picture Window. Imatges del tema creades per imacon. Amb la tecnologia de Blogger.